Rompslomp boekhouden - Het eenvoudige zzp boekhoudprogramma dat boekhouden aangenaam maakt!

Rompslomp biedt de nodige tools voor een ZZP'er om een gedegen boekhouding en administratie te voeren. Het is heel eenvoudig om offertes en facturen te maken met uw eigen ontwerp. Offertes kunnen digitaal ondertekend worden, facturen kunnen automatisch via e-mail verstuurd worden en terugkerende facturen kunnen met iDEAL verstuurd en betaald worden.

Rompslomp boekhouding omvat product- en voorraadbeheer, alsmede contactbeheer (CRM). Er zijn vele financiële overzichten toegankelijk, waaronder winst- en verliesrekeningen, balansen, BTW-overzichten en eenvoudige grafieken. Met één druk op de knop worden banktransacties automatisch geïmporteerd en geboekt. Daarnaast biedt Rompslomp een urenregistratie en de mogelijkheid om direct een factuur te maken voor de bestede uren. Kilometerregistratie is een onderdeel van het boekhoudpakket. Via de Rompslomp app kunt u overal ter wereld uw boekhouding inzien en wijzigen.

Rompslomp kosten & abonnementen

Er zijn drie abonnementen beschikbaar bij Rompslomp, wat de beslissing vrij eenvoudig maakt;

1. Gratis
2. Plus
3. Pro

Natuurlijk is uw eerste zorg of Rompslomp voor u en uw bedrijf zal werken. Daarnaast wilt u de bundel kiezen die aan al uw eisen voldoet. U kunt zich aanmelden voor een gratis Rompslomp proefabonnement voordat u beslist of u al dan niet lid wordt van Rompslomp. Dit geeft u 30 dagen de tijd om de functies van Rompslomp te verkennen. Na deze 30 dagen kiest u een pakket. U ontvangt automatisch het gratis pakket als u geen actie onderneemt.

Waarom kiezen voor Rompslomp?

Wil jij weten waarom je wel of niet moet kiezen voor de boekhoudsoftware van Rompslomp? Hieronder hebben we een aantal voor- en nadelen van deze aanbieder voor je op een rijtje gezet;

Voordelen

Een eenvoudig en ongecompliceerd boekhoudprogramma is Rompslomp. U ontdekt alle functies die nodig zijn om een grondige boekhouding te voeren. De meegeleverde handleidingen maken het makkelijker om het programma te begrijpen. De bundel is ongelooflijk betaalbaar, zeker in vergelijking met andere programma's.

1. Goedkoop
  2. Makkelijk te begrijpen en te gebruiken
  3. Compleet
  4. Goede app
  5. Veel functies

Nadelen

Rompslomp maakt zich vooral schuldig aan het missen van digitaliseringsperspectieven. Zo is de schoenendoos handig om je bonnetjes en facturen digitaal te bewaren. De functie scannen en herkennen ontbreekt hier echter helaas. Zonder die functie moet je nog steeds elk document handmatig invoeren. Een andere functie die duidelijk van deze tijd is, is de bankkoppeling. Daarin schiet Rompslomp schromelijk tekort. Daarnaast is elektronische btw-aangifte nog niet mogelijk.

1. Het ontbreken van een scan- en herkenfunctie
  2. Niet mogelijk om elektronisch BTW-aangifte te doen
  3. Geen directe bankkopepling