Gekko is als een van de enige online boekhoudprogramma's onbeperkt gratis te gebruiken. Dit is direct het grootste pluspunt van Gekko boekhouding.

Er zijn verrassend veel functies voor een boekhoudprogramma dat u gratis of voor geld kunt gebruiken. Er is natuurlijk een betaalde versie. Anders zou het zakelijke Gekko niet nodig zijn. Uiteindelijk mag je eigenlijk een uitgebreide bundel verwachten, zeker als je kiest voor de Premium-variant. Een uitgebreid pakket op gelijke voet met verschillende concurrenten, waaronder DigiBTW, MoneyMonk en E-Boekhouden.

Gekko functionaliteiten

Gekko is opgedeeld in 5 verschillende functies:

1. Kosten & Bonnen
  2. Factureren
  3. Urenregistratie
  4. KM Registratie
  5. Bankkoppelingen

Kosten Gekko boekhouding

Zoals reeds vermeld is Gekko gratis te gebruiken. Met het abonnement Gekko Basic betaal je per maand precies €0,- voor je boekhoud software. De belangrijkste functies in elke categorie zijn opgenomen in de Basic variant. Gekko Basic zal prima werken voor een kleine ondernemer die een onbeperkt aantal facturen moet kunnen versturen en de winst- en verliesrekening moet kunnen bekijken. U kunt zelfs de bankkoppeling gebruiken voor maximaal 50 gratis transacties.

Mocht je iemand groeien en je toch meer functies wensen of simpelweg nodig hebben dan is er Gekko Premium. Gekko Premium doet veel van het boekhoudkundige werk voor u. U hoeft zich ook nooit zorgen te maken over eventuele beperkingen. Gekko Premium is met €12 per maand een van de goedkoopste boekhoudprogramma's. U bent dan de eigenaar van Gekko's meest uitgebreide boekhoudprogramma.

Gekko Reviews

We hebben nog geen reviews. Voel je vrij om je ervaringen te delen en schrijf een review over Gekko.

Bezoek Gekko