Ja hoe moet je de naam van dit online boekhoudprogramma uitspreken? Het is eigenlijk erg simpel als je het Engels maakt. Het wordt dan namelijk Real Easy. Reeleezee wil oekhouden ook Real Easy maken voor kleine ondernemers. Reeleezee boekhouding is een boekhoudprogramma van Exact. Je mag dus wel zeggen dat er enorm veel kennis en kunde aanwezig is bij Reeleezee.

Reeleezee ziet ondernemers als het beginpunt, en zijn online boekhoudsoftware moet het doen van je eigen boekhouding eenvoudig maken, zelfs voor mensen zonder gespecialiseerde kennis. De eerste software met bankkoppelingen, autocollect en een scan- en herkenfunctie was het boekhoudpakket. Het programma is uniek omdat het de mogelijkheid biedt om Cashr, een online kassa, te integreren. Reeleezee is partner van Belastingdienst, waardoor diverse belastingaangiften direct via de software kunnen worden ingediend.

Reeleezee abonnementen

Reeleezee heeft verschillende boekhoudpakketten. Er zijn in totaal drie Reeleezee abonnementen momenteel. Kosten Reeleezee

Slim Boekhouden Start

Slim Boekhouden Start kost €15 per maand en is gericht op starters en zelfstandigen. U kunt er onder meer tot 10 facturen mee versturen, tot 10 onkosten registreren en uw uren bijhouden.

Slim Boekhouden

De €30,00 per maand kostende Slim Boekhouden is bedoeld voor zelfstandige ondernemers en kleine ondernemers. U kunt onder meer prijzen en kortingen per klant opgeven, een oneindig aantal facturen versturen en een onbeperkt aantal onkosten registreren.

Slim Boekhouden +

Voor kleine en MKB ondernemers is er Slim Boekhouden Plus. De gemiddelde maandelijkse kosten van dit plus pakket zijn € 60,00, ondanks het feit dat het Slim Boekhouden Plus-plan oninteressant is voor zelfstandige ondernemers. In vergelijking met andere boekhoudprogramma's kan het door veel zelfstandige ondernemers als te duur worden beschouwd.

Reeleezee koppelingen

Met de duurdere boekhoudoplossingen van Reeleezee kunt u vrijwel elke denkbare koppeling tot stand brengen. Een van de meest geliefde koppelingen is die met een bedrijfsbankrekening, zoals je misschien al hebt opgemerkt. U kunt ervoor zorgen dat u nooit meer handmatig transacties hoeft na te kijken door uw boekhoudprogramma te verbinden met uw zakelijke bankrekening.

Stel dat u een zakelijke ING-bankrekening heeft. Van ING en Reeleezee kunt u de twee platforms koppelen. Zodra u dit doet, kunnen ze met elkaar communiceren. Reeleezee ontvangt informatie over elke transactie die op uw ING-rekening heeft plaatsgevonden. Een openstaande factuur wordt onmiddellijk afgevinkt als de verrichting overeenstemt. Zo hoeft u niet te bevestigen dat een transactie is betaald.

Reeleezee kunt u naast uw bankrekening ook koppelen aan uw webwinkel of kassa. Het is handig als je niet steeds opnieuw bestellingen in je administratie moet verwerken als je een webwinkel hebt en nieuwe bestellingen krijgt. Met de koppelingen van Reeleezee is dat niet meer nodig. iets wat u op termijn een hoop tijd kan besparen!

Reeleezee Reviews

We hebben nog geen reviews. Voel je vrij om je ervaringen te delen en schrijf een review over Reeleezee.

Bezoek Reeleezee